2013. március 14., csütörtök

Diós-csokis kevert tészta



Hozzávalók:
25 dkg liszt, 12,5 dkg margarin, 12,5 dkg porcukor, 2 tojás, 1 dl tej, 1 csomag sütőpor, 1 tasak vanília cukor, csipet só, 1 teáskanál reszelt citromhéj, 2-2 evőkanál apróra vágott dió és étcsokoládé
A mázhoz: 3 evőkanál tejszín, 4 dkg étcsokoládé.
Elkészítése:
A margarint a porcukorral és a vanília cukorral krémesre kavarjuk, hozzákavarjuk a tojásokat,
csipet sót, a citromhéjat és a tejet. A sütőport kevés citromlével felhaboztatjuk majd a liszttel
együtt a vajas krémhez kavarjuk. A diót és az apróra vágott csokoládét is belekavarjuk a
tésztába, majd előmelegített sütőbe 40 perc alatt megsütjük.

5 megjegyzés:

Éva írta...

Guszta! Nagyon tetszik és igen finom lehet!

Látom a blogodnak is az a hibája mint nálam nem lehet egyből megjegyzést írni.Már én rájöttem hogy müködik, mikor megjegyzésre kattintunk akkor a jobb felső sarokban a piros keresztre kell kattintani és csak úgy lehet ezután megjegyzést küldeni.

Jutka írta...

Nem tudom mi baja :(

Adél írta...

Jöhet ,hisz diós, csokis, nyami:)

Neon Rider írta...

Fincsiii. látogass el az új blogomra, és kövess:D

http://recept-tura.blogspot.hu/

Blogkonyha írta...

Hasonlót sütöttem én is csak nekem aszalt gyümölcsökkkel volt tele. Jó ez a csokis formáció is! Guszta!!!