2008. november 19., szerda

Sajtos, tejszínes csirkemell

Hozzávalók: kb. 50-60 dkg csirkemell, 0,5 liter főzőtejszín, reszelt trappista sajt, só, bors,csirke fűszerkeverék, kevés liszt, olaj a sütéshez

Elkészítés: a csirkemelleket vékony szeletekre vágtam, fűszereztem csirkefűszer, só, bors, majd lisztbe forgattam és mindkét oldalát hirtelen átsütöttem.
Egy tűzálló tálat kivajaztam, a húsokat belefektettem, majd sajttal megszórtam. Ezt lehet rétegezni amíg a húsból tart. A tetejére ráöntöm a tejszínt és be a sütőbe.
Szerintem párolt rizzsel az igazi :)

3 megjegyzés:

Miner.hu írta...

Elnézést, hogy itt zavarlak, de nem találtam más jellegű elérhetőségedet.
Mint gasztrobloggernek, szeretném a figyelmedbe ajánlani a gasztro.miner.hu oldalt, ahol a gasztronómiai témájú blogokat jelenítjük meg egy helyen.
Szeretnénk, ha a Te blogod is megjelenhetne oldalunkon, s ehhez hozzájárulásodat szeretnénk kérni (szabályunk, hogy csak azok bejegyzései jelennek meg, akik ehhez hozzájárulnak). A bejegyzésedből csak egy kivonat jelenik meg honlapunkon és esetlegesen egy kis kép: ha valaki el szeretné olvasni bejegyzésedet, akkor a blogodra fog eljutni. Az eddigi tapasztalatok alapján napi további 50-100 látogatót is jelenthet, ha bekerül valaki a listába.
Amennyiben úgy döntöttél, csatlakoznál hozzánk vagy kérdésed van, írj az info[kukac]miner[pont]hu ímél-címre.

Miner.hu

Névtelen írta...

Haaat, ez biztosan finom, de nem az en stilusom.
Van egy nenem, aki nagyon tuti fozonek tartja magat, hogy olivaolaj, es ilyen cucc, meg olyan cucc.
A jo etelhez zsir kell! Ezert is szeretem a magyar konyhat.

Edó írta...

Ez aztán isteni finom!!!Én ettem belőle,talán egyik legjobb csirkemelles étel.Holnap ez lesz nálunk is:)